Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οροι και Προϋποθέσεις

1. ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ

1.1. Οι πιο κάτω όροι και προϋποθέσεις (εφεξής “ οι Όροι ”) θα διέπουν τη σχέση μεταξύ σας (εφεξής “ο Πελάτης ”) και της PH. Hadjigeorgiou Trading Limited, εταιρεία περιορισμένης ευθύνης εγγεγραμμένης στην Κύπρο, της οποίας η διεύθυνση είναι Μεγάλου Αλεξάνδρου 12, Λατσιά, Λευκωσία, Κύπρος (εφεξής “ο Πωλητής” ) όταν αγοράζετε προϊόντα (εφεξής “ τα προϊόντα ”) μέσω της ιστοσελίδας www.deventor.com.cy (εφεξής «η Ιστοσελίδα ”)

1.2. Με την αγορά Προϊόντος ή με την υποβολή παραγγελίας μέσω της Ιστοσελίδας μας, δεσμεύεστε άμεσα από τους πιο κάτω Όρους.

2. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Η ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ( E - MAIL )

2.1. Τα Προϊόντα μας μπορούν να παραγγελθούν διαδικτυακά μέσω της Ιστοσελίδας μας.

2.2. Όταν υποβάλλετε παραγγελία θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι:

2.2.1. Είσαστε ηλικίας άνω των 18 ετών ή είσαστε ικανός σύμφωνα με τους νόμους της Κύπρου να συντάσσονται νομικά δεσμευτικές συμφωνίες.

2.2.2. Υποβάλετε την παραγγελία από την Κυπριακή Δημοκρατία και τη διεύθυνση παράδοσης του Προϊόντος βρίσκεται στην Κυπριακή Δημοκρατία, σε περιοχή που ελέγχει από την Κυπριακή Κυβέρνηση.

3. ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ

3.1. Με την υποβολή της παραγγελίας, προσφέρετε να αγοράσετε το προϊόν που βρίσκεται στην Ιστοσελίδα. Για να δεσμευτεί νομικά ο Πωλητής από τη συμφωνία, θα πρέπει ο Πωλητής να αποδεχθεί την παραγγελία σας. Η αποδοχή της παραγγελίας γίνεται με την αποστολή προς εσάς, ηλεκτρονικό μήνυμα (email), ότι το προϊόν έχει αποσταλεί για παράδοση. Σε αυτό το σημείο γίνεται η συνομολόγηση της συμφωνίας μεταξύ σας και του Πωλητή.

3.2. Σε πολλές πριν από την αποστολή σε εσάς του ηλεκτρονικού σταδίου (email) ότι το προϊόν έχει αποσταλεί, ενδέχεται να απορριφθεί η προσφορά σας όταν για παράδειγμα :

3.2.1. Το Προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.

3.2.2. Η πληρωμή σας έχει απορριφθεί.

3.2.3. Για κάθε λόγο ο Πωλητής θεωρεί κατάλληλο να μην αποδεχθεί την παραγγελία σας.

4. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

4.1. Αυτή η παράγραφος απλά όταν αγοράζετε προϊόντα μας ως καταναλωτής (δηλαδή όχι όταν ενεργείτε για εμπορικούς, επαγγελματικούς σκοπούς).

4.2. Εάν έχετε αγοράσει Προϊόντα μας ως καταναλωτής μέσω της Ιστοσελίδας, έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία εσείς ή τρίτο πρόσωπο εκτός του μεταφορέα, λάβετε/λάβετε κατοχή των προϊόντων.

4.3. Για να ακυρώσετε την αγορά θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω ανέκκλητης δήλωσης (πχ. επιστολή ταχυδρομικώς, με φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα έντυπου υπαναχώρησης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α , όμως δεν είναι υποχρεωτικό.

4.4. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποστείλετε την ειδοποίηση σας για την ενσωμάτωση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας.

4.3. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων, θα πρέπει να μας επιστρέψετε αμέσως τα προϊόντα, που χρησιμοποιήθηκαν και στην ίδια κατάσταση όπως παραδόθηκαν, με τη δική σας ευθύνη και τα έξοδα. Ενδέχεται να αναμένουμε την επιστροφή των προϊόντων ή την απόδειξη ότι τα προϊόντα έχουν σταλεί πίσω σε εμάς, πριν προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων. Θα πρέπει να επιστρέψετε ή να παραδώσετε σε εμάς τα προϊόντα χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν των 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώνετε για απόσυρση από τη μεταξύ μας συμφωνία. Θα πρέπει να επωμιστείτε τα έξοδα των προϊόντων.

4.4. Εάν υπαναχωρήσετε από αυτή τη συμφωνία, θα επιστρέψουμε το ποσό όλων των πληρωμών σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης (εκτός του επιπρόσθετου κόστους για τρόπο παράδοσης που έχετε επιλέξει πέραν του φθηνότερου τρόπου παράδοσης που προσφέρουμε), χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι των 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώνετε για υπαναχώρηση από τη μεταξύ μας συμφωνία. Θα διεκπεραιώσουμε την επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που είχα χρησιμοποιήσει για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνήσετε σε εναλλακτικό τρόπο και σε κάθε περίπτωση δεν επωμιστείτε το κόστος για την επιστροφή χρημάτων.

5. ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Εάν επιστρέψετε προϊόντα στη βάση ισχυριζόμενης ελαττωματικότητας, θα πρέπει να εξακριβώσουμε κατά πόσο υπάρχει τέτοιο ελάττωμα στα προϊόντα, προτού καθορίσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Με την εξακρίβωση της ύπαρξης του ισχυρού ελαττώματος, θα προχωρήσουμε σε ενημέρωση γραπτώς και θα έχουμε πλήρη επιστροφή της τιμής αγοράς, του κόστους παράδοσης και του κόστους επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, εντός 30 ημερών από την ειδοποίηση.

5. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ

5.1. Παρόλο που στόχος μας είναι να παρέχουμε ακριβείς και επικαιροποιημένες σε σχέση με την περιγραφή και τις τιμές των προϊόντων που διατίθενται προς πώληση στην Ιστοσελίδα κατά τον χρόνο δημοσίευσής τους στην Ιστοσελίδα, οι πληροφορίες που ενδέχεται να τροποποιηθούν κατά τον χρόνο υποβολής της παραγγελίας. Σας συμβουλεύουμε να ελέγξουμε ότι συμφωνείτε με τα τελικά στοιχεία των προϊόντων πριν την υποβολή της παραγγελίας σας.

5.2. Οι τιμές των προϊόντων που αναγράφονται στην Ιστοσελίδα δεν περιλαμβάνουν το κόστος παράδοσης και σας συμβουλεύουμε να ελέγξετε ότι συμφωνείτε με το τελικό οφειλόμενο ποσό μετά την προσθήκη αυτού του κόστους στην τιμή των προϊόντων πριν την υποβολή της παραγγελίας σας.

5.3. Οι τιμές των προϊόντων ενδέχεται να διαφοροποιούνται από καιρό εις καιρού, όμως τέτοιες διαφοροποιήσεις δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες που έχουν γίνει αποδεκτές από εμάς στη βάση της αρχικής τιμής.

5.4. Παρόλο που στόχος μας είναι να παρέχουμε ασφαλείς αγορές μέσω της Ιστοσελίδας, δεν ευθυνόμαστε για ενέργεια πέραν του εύλογου ελέγχου μας, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού σας στην Ιστοσελίδα, της πιστωτικής σας κάρτας, του λογαριασμού PayPal ή άλλης υπηρεσίας πληρωμών, η για οικονομική ή άλλου είδους ζημία ως αποτέλεσμα τέτοιας πράξης.

6. ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

6.1. Στόχος μας είναι να παραδώσουμε τα Προϊόντα που έχετε αγοράσει εντός 3 εργαζομένων ημερών από την ημερομηνία αποδοχής της παραγγελίας.

6.2. Εντούτοις ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να διαφοροποιηθεί, όπου για την ολοκλήρωση της διαδικασίας παράδοσης απαιτούνται οι υπηρεσίες εμπορίας πάροχου ή σε περιόδους υψηλής ζήτησης.

7. ΔΩΡΟΚΟΥΠΟΝΙΑ

7.1. Δωρεά που εκδίδονται από εμάς, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για την αγορά προϊόντων και μπορούν να εξαργυρωθούν σε μετρητά ή άλλη μορφή χρηματικού ποσού.

7.2. Δεν επιστρέφονται χρήματα σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων τα οποία έχουν πληρωθεί εν όλω ή εν μέρει με δωροκουπόνια. Για τέτοια προϊόντα, αντί επιστροφής χρημάτων δίδεται νέο δωροκουπόνι ίσης αξίας.

8. ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

8.1. Σας εγγυόμαστε ότι τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς μέσω της Ιστοσελίδας είναι ικανοποιητικής ποιότητας και εύλογα κατάλληλα για τους συνήθεις σκοπούς για όλους τους οποίους αγοράζονται από Πελάτη.

8.2. Δεν ευθυνόμαστε όπου ο Πελάτης δεν έχει ακολουθήσει τις οδηγίες χρήσης των προϊόντων που αναγράφονται στην Ιστοσελίδα ή στη συσκευασία ή το έντυπο που περιλαμβάνεται στα Προϊόντα.

8.3. Δεν ευθυνόμαστε στη βάση απαίτησης ότι τα προϊόντα δεν είναι ικανοποιητικής ποιότητας ή ότι είναι ακατάλληλα για εμπορικούς, επιχειρηματικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς (δηλαδή μη-καταναλωτικούς σκοπούς) .

8.4. Η ευθύνη μας για παράβαση των όρων από μέρους μας, περιορίζεται στο ποσό που πληρώνεται από τον Πελάτη για την αγορά των προϊόντων.

8.5. Αυτοί οι όροι δεν περιορίζουν την ευθύνη μας όπου αυτός ο περιορισμός της ευθύνης δεν επιτρέπεται από νόμο.

8.6. Δεν ευθυνόμαστε για έμμεσες απώλειες οι οποίες προκύπτουν μεταξύ άλλων από:

  1. απώλεια εισοδημάτων ή εσόδων
  2. απώλεια πελατών
  3. απώλεια κερδών ή συμβολαίων
  4. απώλεια αναμενόμενων εξοικονομήσεων
  5. απώλεια δεδομένων

9. ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΕΥΛΟΓΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΣ

9.1. Δεν ευθυνόμαστε για παράβαση αυτών των Όρων που προκαλείται από το γεγονός που είναι πέραν του εύλογου ελέγχου μας ("Ανωτέρα βία").

9.2. Τέτοιο γεγονός περιλαμβάνει αλλά δεν περιγράφεται στο εξής:

(a) απεργία, αποκλεισμός ή άλλη εργατική κινητοποίηση;

(β) δημόσια αναταραχή, εξήγηση, εισβολή, τρομοκρατική επίθεση ή απειλητική τρομοκρατική επίθεση, πόλεμος (είτε έχει εξαγγελθεί είτε όχι) είτε απειλή η ετοιμασία για πόλεμο;

(c) πυρκαγιά, έκρηξη, καταιγίδα, πλημμύρα, σεισμός, καθίζηση εδάφους, επιδημία ή άλλη φυσική καταστροφή;

(δ) αδυναμία χρήσης μεταφορών μέσω πλοίου, αεροπλάνου, μηχανοκίνητου οχήματος ή άλλου είδους δημόσιο ή ιδιωτικό μεταφορικό μέσο

(ε) αδυναμία χρήσης δημόσιων ή ιδιωτικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων

(στ) οι πράξεις, τα διατάγματα, οι νομοθεσίες, οι κανονισμοί ή τα περιοριστικά μέτρα οποιασδήποτε κυβέρνησης

9.3. Οι εργασίες μας που προκύπτουν από αυτούς τους Όρους θεωρούνται ότι αναστέλλονται για την περίοδο κατά την οποία τέτοιο γεγονός (ή οι επιδράσεις του) συνεχίζεται. Θα λάβουμε εύλογα μέτρα για να περιορίσουμε την επίδραση αυτού του γεγονότος στη δυνατότητα μας να ανταποκριθούμε στις υπηρεσίες που προκύπτουν από τους Όρους και θα λάβουμε εύλογα μέτρα που θα μας επιτρέψουν να συμμορφωθούμε με τις συνθήκες μας παρά την ύπαρξη τέτοιου γεγονότος.

10. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ

Ενδέχεται κατά την απόλυτη κρίση μας να επικαιροποιήσουμε ή να τροποποιήσουμε την Ιστοσελίδα, το περιεχόμενο, τις πληροφορίες ή τους όρους αυτούς. Με την επικαιροποίηση των όρων αυτών θα ενημερώσουμε τους χρήστες μέσω ανακοινώσεων στην Ιστοσελίδα.

11. ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ

Εάν ένα μέρος αυτών των Όρων κρίνεται παράνομο, άκυρο ή άλλος πως δεν εφαρμόζεται σύμφωνα με τους νόμους οποιασδήποτε χώρας στην οποία οι όροι αυτοί προορίζονται να εφαρμοστούν, τότε στην έκταση κατά την οποία έχουν κριθεί παράνομα, άκυροι ή μη εφαρμόσιμοι, τότε θα θεωρείται ότι έχουν διαχωρίζονται και διαγράφονται από τους όρους αυτούς και οι εναπομείναντες όροι παραμένουν σε ισχύ και συνεχίζουν να είναι δεσμευτικοί και εφαρμόζονται.

 

12. ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Τα δικαιώματα σας για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων καλύπτονται από την Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων, η οποία είναι διαθέσιμη εδώ.

13. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ

Σε περίπτωση διαφοράς μεταξύ σας και του Πωλητή, όπου εσείς ενεργείτε ως καταναλωτής, μπορείτε να αποταθείτε στο Κυπριακό Κέντρο Καταναλωτή για Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών . περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο www.adr.com.cy .

Οι Πελάτες επίσης ενημερώνονται ότι η Ευρωπαϊκή Διαδικτυακή Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ODR Platform) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών μεταξύ εμάς και των πελατών μας. Η Διαδικτυακή Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ODR Platform) έχει δημιουργηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι Πελάτες έχουν πρόσβαση σε αυτή την ακόλουθη Ιστοσελίδα: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Το δίκαιο της διαφοράς προκύπτει σε σχέση ή αναφορικά με αυτή τη συμφωνία που είναι το δίκαιο της Κύπρου και τα Δικαστήρια της Λευκωσίας που θα έχουν δικαιοδοσία να κριθεί σε σχέση με τέτοια διαφορά.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Μείνετε στο βρόχο! Εγγραφείτε στο Newsletter μας σήμερα!